Wyprzedaże : top bomber jacket & inspiracje

Cześć !
W tym poście kolejna dawka- wyprzedażowych perełek, które jeszcze nie znalazły swoich właścicieli. Co możemy kupić teraz bez obaw, że za chwilę będzie to niemodne możecie przeczytać tu .





Bomberki, bomber jacket, bejsbolówki... tyle nazw i tyle zwolenniczek i zwolenników. Bomerki pokochały nie tylko światowe ulice i wybiegi, ale również my- zwykli zjadacze ciastek Oreo! I to jest fenomen bomber jacket - noszą je wszyscy od Anny Dello Russo czy Kim Kardashian  po Kasię z naszej szkoły. Czy to nie cudowne ?!

Tak czy inaczej, bomberki zdobyły nasze serca i wybiegi światowych marek i chyba nie chcą oddać nikomu "swojej ciepłej posadki". Co chyba nas cieszy - zwłaszcza, że podczas trwających wyprzedaży możemy kupić nie tylko te zwykłe matowe (nie wiem czy można tak określać ubrania, ale skoro paznokcie i pomadki mogą być matowe...) w kolorze czarnym i khaki, ale również te z naszywkami, haftami i w różne desenie. Osobiście uważam, że takie mniej casualowe są fajniejsze. Co tu dużo pisać, zapraszamy Was na przegląd najciekawszych bomberek wynalezionych podczas wyprzedaży.

Wszystkie bomber są podlinkowane, wystarczy kliknąć w opis pod każdą:)

Enjoy bomber jacket !






Inspiracje
























Do kolejnego posta :)
Magdalena Maria Wolska

Chcesz być na bieżąco i wiedzieć o postach wcześniej? 
 dołącz do fb Mamariw 





3 komentarze:

  1. Ta różowa bomberka z stradivarius'a bardzo mi się podoba. Miałam w planach ją jakiś czas temu kupić, ale niestety się nie skusiłam, bo zauważyłam, że wiele osób ją posiada. I chyba troszkę żałuję mojej decyzji, bo jest prześliczna.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam różową bomberkę ze Stradivarius'a i jest prześliczna a dodatkowo udało mi się ją kupić za najniższą cenę :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym postem. Ja myśle nad zakupem tej pierwszej bomberki bo mega mi się podoba.
    Odwdzieczam sie za kazda obserwacje i komentarz.
    Moj snapchat: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger