Cullotte- how to wear it?

Cześć!

Wakacje, znów będą wakacje, na pewno mam rację, wakacje będą znów!
Tymi oto optymistycznymi słowami pewnej znanej piosenki mam wielka przyjemność stwierdzić fakt: wakacje 2k16 uważam za rozpoczęte ! Wiem, nie jestem odkrywcą nowego lądu, ale przecież jak zacząć pierwszy post pisany w wakacje?

Tak więc może do rzeczy. Dzisiejszy post ma za zadanie pokazać wam zestawy stworzone przeze mnie z modnymi w tym sezonie cullottami. Osobiście uważam, ze cullotty, to spodnie idealne na lato- przewiewne, szerokie, wygodne, a w razie podbojów świata (które przedłużą się do godzin późno nocnych lub rannych), gdy temperatura spanie poniżej 20 stopni- nie będzie nam zimno. Innymi słowy- rozwiązanie idealne.

 Jednak tak jak pisałam w poprzednim poście cullotty sa dużo bardzej wymagające niż jeansowe rurki. Niestety- wszystkiego do nich nie założymy- tyczy sie to głównie butów, z bluzkami jakoś sobie daja radę:)
 Jeśli zaopatrzymy sie w tego typu spodnie musimy pamiętać- Conwersy za kostke totalnie odpadają! Jeśli jesteśmy wzrostu modelek- można tu pomyśleć nad Conwersami do kostki. Mogę za to spokojnie stwierdzić, że do cullotków( takie zdrobnienie dla uniknięcia zbędnych powtórzeń) najlepiej wyglądaja buty na obcasie, koturnie i tym podobne, z nimi zawsze będzie ok. Co do płaskiego obuwia- trzeba to jakoś "wyczuć", poprzymierzać i zobaczyć :)

Co by tu jeszcze... Każdy z zestawów pod spodem posiada podlinkowane elementy- np klikacie w "top" a link przekierowuje was bezpośredni do sklepu. Ubrania dobierałam z popularnych sieciówek, a do tego jeszcze w oparciu o ''gorący temat wyprzedaży", po przecież jak nie skorzystać z co rocznego szału wyprzedaży!
Życzę miłego oglądania stylizacji przygotowanych przeze mnie oraz inspiracji:)

Just wear cullotte!


Stylizacja na co dzień lub na wyjście z przyjaciółmi, pasiaste(uwaga pasy sa modne tego lata pod wszelką postacią) cullotte, do tego top odsłaniający ramiona i energicznie żółte szpilki i torebka.



Elegancko, do biura, a cullotte w kratę idealnie sprawdzą się jesienią z grubym burgundowym swetrem.


Na randkę lub na wieczorne eleganckie wyjście, do tego kardigan-jeśli będzie lekko chłodno.


Stylizacja nieco festiwalowa,Opener nadchodzi! A jeansowe cullotte sprawdzą się nie tylko latem, ale również jesienią i zimą.



Kolejna festiwalowa, tym razem w jasnych odcieniach i dopełniona koronkowym kardiganem.

Inspiracje, inspiracje, inspiracje.......



Add me on snapchat: Rozczochrana
Find me on Instagram: Magdalena.maria.wolska



Do następnego posta!
Magdalena Wolska

Ps dajcie znać, czy tego typu posty są fajnym pomysłem :)


13 komentarzy:

  1. Mi totalnie nie podobają się te spodnie i nie posiadam takich haha! A co do tekstu tej piosenki to pamiętam jak byłam mała i śpiewałam ją na szkolnym zakończeniu roku haha!
    Dziękuję za poklikanie u mnie w linki! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje, już są! jest cudownie! Piękna pogoda i o to chodzi :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są teraz bardzo modne, podoba mi się zestaw 4 i 5. Sama bym się tak chciała ubrać, idelnie na lato :)
    Zdjęcia bardzo inspirujące :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz cżeściej je widuję, są bardzo modne. Najbardziej podobają mi się te białe. A zestaw to, mhm... Chyba 2 i ostatni. Pierwszy też jest śliczny, ale nie wiem czy odwazylanym się na tak jaskrawy kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się tego typu posty bardzo podobają! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio pojawiają się posty właśnie z nimi, ale ja nadal nie jestem przekonana ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają naprawdę ciekawie, ale sama chyba nie czułabym się w nich dobrze

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ciekawie to wszystko wygląda :D

    bypaolka-witam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem przekonana do takich spodni, nie do każdego pasują, a na siłę chcą je ludzie kupować "bo modne". Ale na zdjęciach w miarę to wygląda :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię, możesz wierzyć lub nie, ale jest ona dla mnie ważniejsza niż napisanie tylko:o jak ładnie, super post,świetne są te spodnie :)
      Jeszcze raz dziękuję

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna seria postów :) Długie spódnice zawsze modne! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger