How to find it : metaliczne ubrania



Cześć!
W dzisiejszym poście chciała bym wam przedstawić zestawienie rzeczy z sieciówek w jednym z najmodniejszych kolorów tego sezonu-Metalicznym.
Metaliczny, tego sezonu nie oznacza tylko srebrnej, złotej i miedzianej biżuterii, ale dotyczy również metalicznych i cekinowych (ogólnie błyszczących) ubrań i dodatków. Jak zwykle w sieciówkach znajdziemy to czego szukamy:)

Bycie modnym to nie tylko noszenie ubrań od projektantów, to umiejetność noszenia i zestawiania ich. Możemy wyglądać lepiej o Chiary Ferragni i być ubranym od stóp do głów w ''lumpeksie".

Jedno jest pewne, jeśli chcemy, aby nasze ubrania i stylizacje miały coś w sobie, musimy ruszyć po ubrania spoza wygodnej strefy casual.


Zatem inspirujcie się pokazami i trendami i interpretujcie je po swojemu!

Enjoy fashion!

Kurtki:
Bershka 139,00


Bershka 199,00

Zdjęcie 3 ZŁOTA KURTKA BOMBERKA z Zara
Zara 199,00


Stradivarius 179,90

Zdjęcie 3  z Zara
Zara 239,00


Stradivarius 79,90

Zdjęcie 2 SKÓRZANA KURTKA Z METALIZOWANYM WYKOŃCZENIEM z Zara
Zara 299,00

Zdjęcie 1 SKÓRZANA DWUSTRONNA KURTKA z Zara
Zara 899,00

Koszule/T-shirty/Topy:


Stradivarius 59,90


Bershka 89,90

 
Bershka 79,90


Bershka 69,90

Zdjęcie 2 KOSZULA NA RAMIĄCZKACH Z CEKINAMI z Zara
Zara 199,00

Zdjęcie 2 KOSZULKA O TRAPEZOWYM KROJU z Zara
Zara 69,90

Zdjęcie 2 BODY Z TKANINY Z BŁYSZCZĄCYMI AKCENTAMI z Zara
Zara 79,90

Spodnie/Leginsy/Spódnice/Sukienki:


Bershka 49,90

Zdjęcie 1 SUKIENKA WYSZYWANA CEKINAMI z Zara
Zara 199,00

Zdjęcie 1 SPÓDNICA MINI Z FALBANKĄ U DOŁU z Zara
Zara 99,90

Zdjęcie 1 KRÓTKA SPÓDNICA Z METALIZOWANYM WYKOŃCZENIEM z Zara
Zara 99,90

Zdjęcie 1 PLISOWANA SPÓDNICA Z METALICZNYM WYKOŃCZENIEM z Zara
Zara 199,00


Stradivarius 79,90


Stradivarius 89,90

Zdjęcie 2 SPODNIE W STYLU MOTOCYKLOWYM Z METALIZOWANYM WYKOŃCZENIEM z Zara
Zara 199,00

Zdjęcie 1 SPODNIE O DOPASOWANYM KROJU W KOLORZE ZŁOTYM z Zara
Zara 119,00

Zdjęcie 1 LUŹNE SPODNIE O KRÓTSZYM KROJU z Zara
Zara 89,90

Zdjęcie 1 PLISOWANE SPODNIE Z POŁYSKIEM z Zara
Zara 79,90

Zdjęcie 1 SUKIENKA WYSZYWANA CEKINAMI z Zara
Zara 139,00 


Stradivarius 159,90


Bershka 139,00

Mam nadzieję, że post okazał się przydatny :)

Miłego weekendu i do następnego posta!
Magdalena Maria Wolska


My social media

*Instagram magdalena.maria.wolska

*Snapchat Rozczochrana oraz w piątki na Snapie blog3rki




















14 komentarzy:

  1. No cóż sa gusta i gusciki. Ja osobiscie nie kupuje w lumpeksach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przepadałam za metalicznymi ubraniami, jednak trzeba przyznać, że to są olśniewające!
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Wszystkie rzeczy, ktore wybrałaś mnie urzekły! Szczególnie spodnie, koniecznie musze je kupic :).

    Zapraszam na moj blog, będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki w nowym poście :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygodnie tez może być modnie, i ja właśnie lubię takie zestawy, w których czuję dobrze i swobodnie, a jednocześnie nie jest to dres ;) Świetny post! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystkie metaliczne rzeczy mi się podobają, ale w topie się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie skomponowane ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory metaliczne są świetne i jak dla mnie przyjemne dla oka. Można zrobić naprawdę świetną stylizację odpowiednio dobierając kolory.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie!

    Zapraszam na nowy wpis!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu mam do Ciebie pytanie z innej kategorii. Powiedz mi proszę czy pamiętasz jak dodałaś nazwę bloga w tle? bo widzę, że korzystamy z tego samego szablonu, a ja niestety nie potrafię zmienić swojego logo. Będę bardzo wdzięczna za informację. Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu mam do Ciebie pytanie z innej kategorii. Powiedz mi proszę czy pamiętasz jak dodałaś nazwę bloga w tle? bo widzę, że korzystamy z tego samego szablonu, a ja niestety nie potrafię zmienić swojego logo. Będę bardzo wdzięczna za informację. Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Great collection! Beautiful photo! I like the metallic! Cool trend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam metaliczne sandały z których jestem bardzo zadowolona. :) Podobają mi się także metaliczne plecaki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aż od tego błysku zakręciło mi się w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie to świetny i nie nudny trend, z pewnością rozświetli nasze szafy które jesienią toną w monotonnych barwach. Sama ostatnio zastanawiałam sie nad metaliczną spódnicą ze Stradivariusa i niestety ale chyba muszę ją mieć!

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger