Denim, black sandals and flower power

Cześć!
Ach w końcu zrobiło się ciepło (tak na stałe, nie na kilka dni), a co za tym idzie, można zacząć nosić sandały i inne letnie elementy naszej garderoby, za którymi tak tęskniliśmy (przynajmniej ja).

Stylizacja powstała na bazie klasycznych boyfriendów, koszulki o luźnym kroju w print kwiatowy (który powraca jak bumerang na każdym pokazie spring/summer) oraz sandałów, które są w stylu tych, które podczas pokazu S/S 2016 pokazało nam Burberry

Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną wam do gustu, bo mi się mega podobają, miłego oglądania i samych słonecznych dnia tego lata :)





Burberry s/s 2016

Burberry s/s 2016


Burberry s/s 2016

Burberry s/s 2016 ready to wear





Sandals - Deichmann
Jeans - Zara
Shirt - New Look
Choker- DIY
Sunglasses- H&M

Fot. Marcela Dyndał / fb: Dalnyoo


Find me on Instagram: magdalena.maria.wolska

Add me on Snapchat: Rozczochrana



3 komentarze:

  1. Mi cały outfit mega się podoba :D Jednak niestety nie znam się na pokazach haha!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zdecydowanie tęskniłam za letnimi ubraniami ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wspaniały outfit :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :* Dzięki !
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger