Denim, oh denim

Cześć!
Wakacje się kończą, chociaż mamy dopiero sierpień, ale to nie powód do smutku, no bo w końcu rozpocznie się jesień. Nowy sezon, nowe trendy i koniec z letnimi stylizacjami. Może dla niektórych lato, to ulubiona pora roku (ja oczywiście też je kocham), ale zawsze tęsknię za botkami, kozakami czy swetrami latem, a zimą za sandałami i krótkimi spodenkami. Tak już mam :)

Dziś stylizacja denimowa, długa jeansowa koszula, która może pełnić rolę długiej koszuli i sukienki, oraz jeansowe krótkie spodenki.  Do tego sandały w biało czarną kratę na koturnie.

Cóż więcej, życzę wam miłego sierpnia :)

Enjoy my look!







Shirt: - Pull&bear %
Shorts- H&M %
Sandals- CCC %
Fot- Marcela Dyndał /fb- Dalnyoo

My social media:
Snap: Rozczochrana
Instagram: magdalena.maria.wolska
Fb blogowy: Mamariw by Magdalena Maria Wolska

3 komentarze:

  1. Ta stylizacja bardzo mi sie podoba. Taka bardzo w moim stylu. Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ! Czekam na więcej !

    http://czekoladowybudym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie lubiłam połączenia jeansu z jeansem na sobie, ponieważ trzeba mieć do tego ogromne wyczucie i ja nigdy nie dałam rady tego dobrze zrobić :(

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger