Trendy na sezon jesień/zima 2016/17


Cześć!
Nowy sezon już chyba można zacząć uważać za rozpoczęty, a jeśli ktoś dalej uważa, że wakacyjna pogoda nam dopisuje- to śmiało, korzystaj! Ja osobiście przygotowuje się już do sezonu jesień/zima, przezorny zawsze ubezpieczony :)

Tak więc w dzisiejszym pości przygotowałam dla was ABC nowego sezonu, dzięki któremu posiądziecie wiedzę o najgorętszych trendach.

W następnych postach przedstawię propozycje ubrań zdecydowanie HOT w tym sezonie:)

 Enjoy new trends! Enjoy fashion!




Colours of the season



Textiles of the season










Trends of the season












Bags of the season



Mam nadzieję, że post będzie dla Was pomocny podczas zakupów na nowy sezon. Opracowywałam go od dobrych 2 tygodni, i wszystkie składanki są zrobione przeze mnie własnoręcznie, więc proszę o ich niekopiowanie.

my social media:
instagram: magdalena.maria.wolska
snapchat: Rozczochrana
snapchat blogerski na którym udzielam się w piątki: BLOG3RKI
fanpage blogowy: Mamariw by Magdalena Maria Wolska


Do następnego postu !
Magdalena Wolska



7 komentarzy:

  1. Bardzo pomocy post ;) widać, że włożyłas w to dużo pracy -jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 za to, że się przyda i za docenienie mojej pracy :)

      Usuń
  2. Baby blue bardzo mi się podoba ♡
    Świetna notka.

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny post! Musiałaś włożyć w niego masę pracy! :)
    Dzieki tobie bede wiedziała jak robic zakupy na nowy sezon! ;D
    siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny post! :) Ja tak średnio się interesuję modą, nie szukam specjalnie co jest modne, jedynie zauważam, kiedy robi się o tym głośno. Jestem jedną z tych dziewczyn, którym do szczęścia potrzebna jest góra bluzek, bluzy, swetry, spodnie i leginsy. Jednak czasami lubię mieć w swojej szafie coś innego, wyjątkowego. Jestem zdziwiona, bo sporo rzeczy mi się podoba, a często bywało tak, że zastanawiałam się "Jak ktokolwiek może w tym chodzić?". Fajnie to wszystko opracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, pomocny dla kogoś kto interesuję się modą na czasie, ja taką osobą nie jestem, ale lubię patrzeć po sklepach co jest nowinką a co nie :) Bardzo fajny post, widać że się do tego przyłożyłaś, a to ważne. Moda się zmienia, ale widzę że wracają stare trendy, stara moda, co sprawia że nie warto wyrzucać ubrań - bo z biegiem czasu wrócą w obieg modowy.
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w końcu mam swoją kurtkę jeansową. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger