Ramka DIY

Cześć !

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać jak szybko i prosto zmienić nudną drewnianą ramkę na coś, co będzie miało swój charakter
Szybko- bo zaledwie godzina (w tym głównie wysychanie farby ), prosto - bo przy użyciu zwykłej farby akrylowej i gąbki do mycia naczyń. 

Co tu dużo pisać, dobry pomysł sam się obroni :)

To zabieramy się do dzieła !


potrzebujemy:  

*farbę akrylową (białą i dowolny kolor, którym stworzymy "ciapki")
*ramkę, która nam się już znudziła (moja ma z 10 lat i jest z Ikei)
*gąbkę do naczyń, która posłuży nam za pędzelek (dzięki temu nie mamy smug od farby i tym samym narzędziem zrobimy "ciapki")
*i elementy zabezpieczające- papier, na którym będziemy malować oraz kawałki tektury na której będziemy mieszać farby


Kolory których użyłam to: biały, czarny (potem szary) i mieszanka złotego i czerwonego (powstał miedziany).


Pierwszym etapem jest pomalowanie naszej ramki na biało.
Następnie wedle uznania i dobranych przez siebie kolorów robimy na naszej ramce "ciapki". 
Czekamy aż wszystko wyschnie i ....
GOTOWE!



Mam nadzieję, że post przypadł Ci do gustu i niedługo Twoja ramka zyska"nowe życie".

Zapraszam Cię na mojego blogowego facebooka 
zaobserwuj- i bądź na bieżąco !

Miłych wakacji!
Magdalena Wolska




5 komentarzy:

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger