Faux fur and silver trainers

Cześć !

Mój pierwszy tematyczny post na blogu. Stylizacja stworzona jest w oparciu o wyposażenie mojej garderoby, czyli spodnie w kropki kamizelkę futrzaną i torebki, które zostały dobrane przeze mnie w ilości 2 , nie z pazerności, a z potrzeby dodania stylizacji nieco ,,inności''. A do tego trampki w kolorze IT tego sezonu , czyli srebrnym. 

Podczas sezonu ss 2016 srebrne obuwie króluje na wybiegach wielu marek, Chanel proponuje nam sandały przypominające wzorem ,,nasze rodowe", zaś inne domy mody jak Isabel Marant, stawiają na klasyczne wzory w postaci sandałków na obcasie, a do tego dobierają odrobinę koloru w postaci pomarańczowo czarnego splotu 2 sznurków przypominającego te, które w dzieciństwie pletliśmy z kolorowych żyłek. Zatem śmiało można powiedzieć, że srebrne buty tego lata powinny znaleźć się w naszej szafie.


Chanel ss 2016
                      

Chanel ss 2016
                   







Faux fur & trousers - F&F
Jewelery, trainers & Scarf - H&M
Sunglasses - Mohito
Choker - DIY

Fot: Marcela Dyndał/ fb Dalnyoo

Pozdrawiam Magda:*

PS:post nieco różni się od swojego bliźniaczego poprzednika, ale przez moja nieuwagę usunęłam go niechcący, ale przekaz jest ten sam, a może nawet i lepszy :) Trzymajcie się ciepło, zaglądajcie i motywujcie komentarzami i obserwacjami.

1 komentarz:

  1. Zadanie domowe na szóstkę! Magda jestem pewna, że z Twoimi pomysłami blog za chwilę zrobi furorę! Trzymam kciuki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mamariw , Blogger